کوچک شدن سلول های چربی با این خوردنی
نوشته شده توسط : Haniye

سویا علاوه بر اینکه باعث لاغری می شود قند خون شما را به طرز چشم گیری کاهش می دهدبه گزارش سرویس علمی جام نیوز، تحقيقات جديد نشان مي‌دهد که سويا مي‌تواند مانع افزايش سلول‌هاي چربي در بدن شود. اين در حالي است که بيشتر مردم با مشکل اضافه وزن روبرو هستند و علي‌رغم استفاده از قرص‌ها و تجهيزات لاغري، باز هم چاق اند.

 

دانه سويا حاوي ترکيبات بيواکتيوي است که باعث کاهش و کوچک شدن سلول‌هاي چربي در بدن مردان و زنان مي‌شود.سويا باعث مي‌شود که شما احساس سيري کنيد، زيرا شاخص گليسمي آن پايين است و تغييرات ميزان انسولين را کاهش مي‌‌دهد.

 

یکی از پزشکان دانشگاه کلمبیا دو جایگزین غذائی در دسترس که یکی با سویا و دیگری با شیر تهیه شده بود را در میان افراد چاق به مدت 12 هفته بررسی کرد. هر دو گروه وزن از دست دادند اما گروهی که غذای حاوی سویا مصرف کرده بودند ، در هر هفته کاهش وزن پائین تری داشتند، اما میزان قند خون این افراد به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافت..

بنابر این گزارش سویا یک ماده غذائی سالم است، و با آنکه ممکن است نسبت به سایر برنامه های تغذیه ای تاثیر زیادی بر اندازه دور کمر شما نداشته باشد ، منافع بیشتری را در پی دارد و سلامت عمومی را هم شامل می شود.

 




:: بازدید از این مطلب : 727
>
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست